BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, 10 February 2012

petang bersame mereka :D


wee~salam sume..macam korang da taw la kan aq da pon jdik babysiter kat rumah kakak aq nieh~agk bosan la sbb aq tak boleh bwk netbok aq tuh..nsib la ade bdk sorang nie  
 nie la die, cikgu aliah...hehe  dan yang nie pulak
                                    anak murid die..hahaha

abes skolah je aq suruh diorng mkan tengahari then solat..lpas tu tman kan diorng buat keje skola..setel je keje skola...

aliah : pkcik , aliah lapar la..
aku:abes aliah nk makan pe nie??
aliah:hmmmm, hari nie aliah nk makan pizza lah
aku: erk...pkcik  xde duit nie..
aliah :alah, kite buat la..
aku: hah???pkcik tak tau nie..aliah ajar la,boleh??
aliah: alah, kacang jek..

mule-mule...

  1. sedia kan la bhan2 nye macam nie..

                      Sosej yang telah dipotong kecil-kecil mengikut citarasa..


                            Bawang merah yang dipotong bulat-bulat...


                                 roti kosong pizza

sos tomato dan cili

cheese..boleh didapati di kedai berhampiran :P

2. lepas tu , pakcik sapu kan sos tomato tu dekat roti macam nie..


lepas tu buat macam nie..

dan jadik la macam nie..
  hehehe..gambar yang len tu hiasan je td..nie bru pizza yang aku gn aliah buat td.bak kate kwn aq, rupe tak penting janji sedap hahaha betol kan cikgu aliah
                                             sedap smbil menjilat jari hehehe



ok la..jap lg da gi mandi..siap2 nk blik muar..ade emergency skit..ok la daa~ assalamualaikum ^_~







.

0 comments: